متخصص طب سوزنی اصفهان  درباره طب سوزنی

درباره طب سوزنی

طب سوزنی یا سوزن درمانی جزء یکی از شاخه های مهم و با اهمیت در طب سنتی چین است. این شاخه یکی از پرکاربردترین و مؤثرترین روش های درمانی در اکثر کشورها محسوب می شود. در ادامه شما را با متخصص طب سوزنی اصفهان دکتر اردشیر عامری آشنا خواهیم کرد.

طب سوزنی برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد و طیف وسیعی از بیماری ها را درمان می کند.

طب سوزنی در اصفهان روش مجزا و مستقلی برای درمان بیماری ها محسوب نمی گردد و این روش می تواند به عنوان مکمل روش های درمانی عمل کند و در کنار روش های دیگر در روند بهبود بیماری ها کمک زیادی را به ما بکند. طب سوزنی عمدتا با هدف تسکین و آرام شدن درد به کارگرفته می شود.

روش کار طب سوزنی

روش کار  به این صورت است که سوزن های ظریف و نازک در یک سری از قسمت های مشخص بدن که محل عبور انرژی می باشد توسط پزشک متخصص وارد می شود.

دکتر اردشیر عامری متخصص طب سوزنی اصفهان معتقد است که وارد کردن سوزن  در بدن باعث این می شود که انرژی لازم برای درمان و بهبود بیماری در محل درد از بین رود و این روند باعث تسکین درد و درمان بیماری می شود.

نقاط مهم بدن برای اثر مطلوب طب سوزنی

نقاطی از بدن که برای وارد کردن سوزن استفاده می شود و زاویه ی وارد کردن سوزن به نوع بیماری یا درد وابسته است و نتایج و اثرات مختلفی می گذارد.

خصوصیات سوزن طب سوزنی دکتر اردشیر عامری

• جنس سوزن ها از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که باعث انعطاف پذیری می شود.
  • سوزن های طب سوزنی یکبار مصرف هستند و باید پس از اولین استفاده آن ها را دور ریخت.
  • اگر سوزن ها بتوانند دوباره مورد استفاده قرار بگیرند حتما باید استریلیزه و ضدعفونی شوند.
  • قطر سوزن ها مختلف است و کمترین قطر آن ۰٫۶۶ میلی متر و بیشترین قطر ممکن برای آن ۰٫۴۶ است.
  • طول سوزن ها می تواند از ۱۳ میلی متر تا ۱۳۰ میلی متر متغیر باشد.

کاربردهای روش درمانی طب سوزنی دکتر عامری

استفاده از روش طب سوزنی دکتر عامری در اصفهان برای مشکلات پوست و مو

طب سوزنی برای مشکلات پوستی و مو بسیار مفید است.

پیشنهاد مطالعه  افراد مناسب برای انجام لیفتینگ صورت

استفاده از طب سوزنی برای معالجه بیماران افسرده و افسردگی

این روش در درمان ومعالجه افسردگی بسیار تاثیر گذار و موثر عمل می کند. افسردگی یعنی حالت ناامیدی و بی انگیزه بودن و غمگین بودن که در شخص ایجاد می شود ومی تواند انواع متفاوتی داشته باشد که افسردگی پس از زایمان را نیز شامل می شود.

استفاده از طب سوزنی برای درمان آسم

یکی دیگر از کاربردهای این روش برای بهبود و معالجه ی سرفه های مداوم و تنگی نفس که به خاطر برونشیت های ریه ایجاد می شوند مفید است.

معالجه و رفع مشکلات خواب (بی خوابی یا پر خوابی )

این درمان برای مشکلات و اختلالات خواب بسیار مفید است به خصوص این روش برای زنان که به خاطر نزدیک شدن به دوران یائسگی اختلالاتی در خواب دارند بسیار ارزشمند است.

پیشنهاد مطالعه: طب سوزنی راهی برای درمان بی خوابی

درمان بیماری های قلبی و عروقی

این روش یکی از بهترین روش های درمانی برای بیمارانی است که یکی ازمشکلات قلبی و عروقی از جمله نارسایی قلبی و عروق کرونر، آریتمی قلبی و … است.

استفاده از طب سوزنی برای معالجه درد صورت

از طب سوزنی کلینیک دکتر برجیس می توان برای کاهش دردهایی که در ناحیه ی صورت ایجاد می شوند و ممکن است به علت اختلال مغزی استخوانی باشند استفاده کرد.

حتما بخوانید: چه سردردهایی با طب سوزنی درمان می شود.

معالجه زانو درد

برای معالجه دردهای مفاصل به ویژه زانودرد و ساییدگی و صدمات ناشی از تصادف طب سوزنی بسیار مفید است.
بهبود و معالجه حالت تهوع ناشی از شیمی درمانی و سرطان

طب سوزنی توسط متخصص طب سوزنی اصفهان دکتر اردشیر عامری می تواند برای بیماران سرطانی بسیار موثر عمل می کند تا هم دردهای ناشی از سرطان را کاهش دهد  و هم حالت تهوع و درد هایی که از روش های شیمی درمانی را بهبود دهد یا به طور کامل رفع کند.

بهبود ومعالجه سردرد

دلایل سردرد بسیار زیاد است این دلایل شامل موارد زیر می شود از جمله استرس ، سینوزیت ، مشکلات عصبی ، آسیب دیدن سرو… باشد. بسیاری از پروفسران و محققان به این نتیجه رسیدند که طب سوزنی برای میگرن و سردرد بسیار مفید و موثر عمل می کند.

پیشنهاد مطالعه  متخصص طب سوزنی خوب

درمان فشارخون بالا

با طب سوزنی دکتر عامری به راحتی می توان فشارخون را کنترل کرد و افراد با فشارخون بالا را درمان کرد و فشارخون آنها را در یک حد متعادل نگه داشت.

معالجه بیماری های معده و روده

روش درمانی طب سوزنی می تواند برای درمان بیماری گوارشی به ویژه زخم معده و ریفلاکس که به علت زیاد بودن ترشح اسید معده می باشد و همچنین برای درمان اختلالات روده مفید و مؤثر واقع شود.

کاربردهای دیگر طب سوزنی

روش کلینیک  تخصصی دکتر اردشیر عامری می تواند برای در مان بیماری های دیگری نیز استفاده شود از جمله :

• معالجه سیاتیک
  • معالجه درد کمر
  • معالجه درد گردن
  • معالجه درد دندان و فک
  • معالجه ناباروری زنان
  • رفع مشکلات جنسی
  • معالجه بیماران دیابتی
  • بهبود دردهای مفاصلی مثل شانه درد ، زانودردو….
  • رفع مشکلات و اختلالات هورمونی و اختلالات تخمدان در خانم ها
  • معالجه استرس
  • و…..

مراحل انجام طب سوزنی

برای انتخاب نقاط مشخص بدن  در طب سنتی برای انجام این ترفند ۴ راهکار وجود دارد:

• باید ابتدا بدن معاینه و بررسی شود.
  • سپس سر و گردن معاینه می شود.
  • در مرحله بعد التهاب بدن بررسی شود.
  • پرسیدن سوالات و لمس بدن برای تشخیص بیماری

متخصصان طب سوزنی از روی زبان و چهره بیمار نوع بیماری را تشخیص می دهند مثلا از روی اندازه و رنگ زبان و رنگ چهره و …بیماری را  تشخیص می دهند.

قیمت طب سوزنی

شما برای استفاده از روش های درمان بیماری هایتان به کلینیک دکتر اردشیر عامری در اصفهان مراجعه کنید. بعد از معاینه قیمت برای شما ذکر می گردد.

متخصص طب سوزنی اصفهان

بیوگرافی دکتر اردشیر عامری متخصص طب سوزنی اصفهان

با سلام بنده دکتر اردشیر عامری هستم، متخصص بیهوشی و طب سوزنی که درحال حاضر در شهر اصفهان مشغول به کار و خدمت پزشکی هستم.

بنده هر روز هفته در اتاق عمل بیمارستان سینا اصفهان بعنوان متخصص بیهوشی مشغول فعالیتم و بعدازظهرها در مطب و کلینیک خودم به روش طب سوزنی در حال درمان و مداوای بیماران و کنترل درد و درمان انواع سردردها، کمردرد ها، زانو درد ها، گردن درد و …. می باشم.

پیشنهاد مطالعه  آيا من بايد به طب سوزنی عقيده داشته باشم كه بتواند موثر باشد؟

همچنین در کنار آن کلینیک skin care، مراقبت های پوستی و زیبایی توسط دو کارشناس با تجربه و دوره دیده حرفه ای و یک منشی بسیار خوش اخلاق و مهربان انجام می دهم.

بنده تحصیلات دبیرستان را در شهر اصفهان در دبیرستان دانشگاه که بعدا به نام عدل نامگذاری شد، گذراندم.

پس از قبولی در کنکور سراسری در رشته پزشکی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم (درسال ۱۳۶۵) و

پس از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۷۲ در رشته آنستزیولوژی و بیهوشی دانشگاه اصفهان قبول شده و ادامه تحصیل دادم

و در سال ۱۳۷۶ موفق به اخذ بورد تخصصی بیهوشی و مراقبت های ویژه از دانشگاه اصفهان شدم

و به عنوان هیئت علمی دانشگاه جهت انجام طرح و تعهد به استان سیستان و بلوچستان و دانشگاه زاهدان معرفی گردید.

و در شهرستان چابهار انجام خدمت نمودم و بعد از ۴ سال و اتمام دوره تعهدات به اصفهان برگشتم و در بیمارستان سینا مشغول به کار شدم.

از سال ۱۳۹۰ جهت کنترل درد بیماران علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته کنترل درد بیماران شدم که پس از آشنایی با چند استاد آکوپانچریست، به رشته طب سوزنی علاقه مند گردیده و در این راه ادامه تحصیل دادم و دوره های Basic  و Advanced  را موفق شدم بگذرانم و هم اکنون در مطب و کلینیک خود کلیهبیماران در زمینه  درد ، زیبایی و Skin care را به روش طب سوزنی ،امبدینگ و کاشت نخ و کاشت ایمپلنت در گوش درمان می نمایم.

دکتر اردیشیر عامری

کلینیک تخصصی طب سوزنی، زیبایی، امبدینگ و کاشت نخ، لاغری عمومی و موضعی و تناسب اندام و ماساژ تراپی، و تسکین درد ها به روش طب سوزنی

دکتر اردشیر عامری، آنستزیولوژیست (متخصص بیهوشی )، اکوپانچریست، اوریکولوتراپیست (طب سوزنی گوش )

کاشت سوزن و ایمپلنت در گوش جهت درمان و کاهش مراجعات و هزینه درمان میشود.

آدرس:

اصفهان، خیابان شمس آبادی، کوچه شهریار(جنب بیمارستان سینا)، ساختمان مجید، واحد ۱۴و۱۵

تلفن:

کلینیک: ۳۲۲۴۰۹۳۸