متخصص طب سوزنی اصفهان | مدیریت عوارض لیفت صورت با نخ.

مدیریت عوارض احتمالی لیفت صورت با نخ

عوارض لیفت صورت با نخ | در هر عمل زیبایی ممکن است عوارضی رخ دهد. بنابراین، برای یک پزشک مهم است که به تکنیک‌ها، مهارت‌ها، دانش و توانایی مناسب برای مدیریت آن‌ها در صورت وقوع واقف باشد.


مطالب آموزنده دکتر اردشیر عامری متخصص طب سوزنی اصفهان :


عوارض لیفت صورت با نخ عبارتند از :

۱. ناراحتی و درد:

مانند هر روش زیبایی و زیبایی، حداقل ناراحتی و درد قابل انتظار است. در صورت نیاز، می توان با تجویز بی حسی موضعی این امر را به حداقل رساند و مدیریت کرد.

متخصص طب سوزنی اصفهان | ماندگاری لیفت صورت با نخ

۲. کبودی، تورم و درد:

در حالی که اغلب به عنوان یک عارضه تعریف نمی شود، کبودی، تورم و درد ناشی از لیفت با نخ معمولاً طی یک دوره ۱ تا ۲ هفته ای فروکش می کند زیرا نخ ها در نهایت در زیر پوست جذب می شوند. یک پزشک باید به بیماران توصیه کند که ناحیه آسیب دیده را با یخ سرد کند و از موارد زیر، بعد از عمل اجتناب کنند.

  • حرکات بیش از حد صورت
  • خوابیدن روی صورت و ناحیه عمل
  • اصلاح صورت
  • استفاده از پاک کننده های قوی
  • ورزش شدید
  • و همچنین ماساژ یا مالیدن ناحیه آسیب دیده.

۳. نارضایتی بیمار:

نارضایتی بیمار اغلب به عنوان یک عارضه در نظر گرفته نمی شود. با این حال، به همان اندازه مهم است، اگر نه بیشتر، که بیماران راضی از آنجا دور شوند. مدیریت رضایت بیمار بسیار مهم است و از لحظه ورود بیمار شروع می شود. برای یک پزشک ضروری است که انتظارات واقع بینانه از بیمار در طول مشاوره تعیین کند، به او کمک کند تا محدودیت های لیفت صورت با نخ را درک کند.

پیشنهاد مطالعه  آرایش کردن بعد از بوتاکس

۴. هماتوم:

در صورت بروز هماتوم در بیماران، توصیه می شود ۲۰ میلی گرم کنالوگ در همان روز تجویز شود.

۵. عفونت:

روش توصیه شده برای رفع عفونت هایی که ممکن است رخ دهد، تجویز کلفکس (یا هر آنتی بیوتیک) در یک دوره ۵ روزه است.

کاشت نخ لاغری اصفهان | مدیریت عوارض لیفت صورت با نخ

۶. عدم تقارن صورت:

از آنجایی که عدم تقارن صورت می تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند استفاده از بی حس کننده، عدم تقارن ذاتی صورت و یا لیفت ناکافی در یک طرف باشد، بنابراین، انجام مقدار صحیح قبل از عمل مهم است. اگر بعد از عمل لیفت صورت با نخ اتفاق افتاد، به بیمار اطمینان دهید که اثر آن موقتی است.

یک پزشک باید همیشه یک جلسه مشاوره کامل با بیمار داشته باشد تا هرگونه عدم تقارن ذاتی صورت را برای بیمار توضیح دهد و همچنین انتظارات را قبل از عمل لیفت صورت با نخ مدیریت کند. در نهایت، اگر لیفت صورت با نخ به هر دلیلی کافی نباشد، این وظیفه پزشک است که آن را در اسرع وقت اصلاح کند.

۷. بیرون زدگی، و جا‌به‌جایی نخ ها:

بیرون زدگی، اکستروژن و جا‌به‌جایی نخ ها را می توان با تزریق پرکننده هایی مانند هیلورونیک اسید (HA) در لایه سطحی که بخیه شده است برطرف کرد. برداشتن نخ ها به ندرت ضروری است، اما یک گزینه مناسب است.

۸. فرورفتگی و بی نظمی ها:

مدیریت فرورفتگی و بی نظمی شاید پیچیده ترین عارضه پس از لیفت صورت با نخ باشد. بنابراین پیشگیری مهمتر از درمان است. برای جلوگیری از فرورفتگی و بی نظمی، اطمینان حاصل کنید که گودی در حین عمل و قبل از برش نخ ها برداشته شده است. قرار دادن نخ ها در یک لایه کمی عمیق تر نیز می تواند در چنین عارضه ای شود. در برخی موارد، پرکننده های HA یا نخ اضافی ممکن است مورد نیاز باشد. برای موارد بسیار نادر و شدید، نخ ها را توسط پزشک برداشته می‌شود.

علیرغم تمام عوارض احتمالی بالا که ممکن است در اثر لیفت صورت با نخ ایجاد شود، توافق عمومی بر این است که روش لیفت صورت با نخ یکی از پیشرفته‌ترین، کم تهاجمی‌ترین و ایمن‌ترین روش‌های غیرجراحی است. با درک علت، اثرات و روش های صحیح برای مدیریت عوارض احتمالی مختلف، یک پزشک می تواند با خیال راحت بهترین نتایج را در بیماران ارائه دهد.

پیشنهاد مطالعه  سندروم گلین باره و طب سوزنی

کاشت نخ لاغری اصفهان | مزیت های لیفت صورت با نخ را بشناسید :

فرآیند لیفت صورت با نخ شامل چه چیزی است؟

لیفت با نخ نوعی روش است که از نخ های بخیه موقت برای ایجاد “لیفت” ظریف اما قابل مشاهده در پوست استفاده می کند. می توانید با نخ در مطب تحت بی حسی موضعی لیفت با نخ انجام دهید. مدت زمان واقعی به تعداد کل روش های مورد استفاده بستگی دارد. به طور متوسط، این روش معمولاً یک ساعت طول می کشد.

خارهای ریز روی هر نخ به شکل چتر باز می شوند تا ساختاری را تشکیل دهند که به آرامی بافت های افتاده ابرو، صورت یا گردن را بلند می کند. هنگامی که در موقعیت قرار گرفت، بدن شما بسته‌های کلاژن جدیدی تولید می‌کند که هر نخ را محصور می‌کند تا به حفظ اثر برافراشتگی یا بالابرنده کمک کند. بسته به نیاز فردی شما، قرارگیری دقیق نخ ها در هر بیمار متفاوت است. این نتیجه به عقب کشیدن پوست و در نتیجه لیفت و سفت شدن صورت منجر می شود.

وقتی تحت بی حسی موضعی هستید، بیدار هستید. بنابراین اگر دردی احساس کردید، می توانید به دکتر خود بگوید و او می تواند بی‌حسی بیشتری انجام دهد.بسیاری از بیماران می توانند ۱ تا ۲ روز پس از عمل به انجام زندگی روزمره بازگردند.

آیا درمان های لیفت صورت با نخ باعث تغییر اجزای صورت می شود؟

درمان های لیفت صورت با نخ باعث بهبود فوری و طبیعی ظاهر پوست می شود. بر خلاف لیفت صورت با جراحی سنتی که تغییرات قابل مشاهده و اسکارهای(زخم‌ها) به خوبی پنهان اما مشهود بر جای می گذارد، لیفت صورت با نخ Aptos جای زخم بر جای نمی گذارد و اجزا های اصلی صورت را تغییر نمی دهد. در عوض، لیفت با نخ Aptos بافت های نرم را به محل اصلی خود باز می گرداند.

فرآیند سنتز پروتئین طبیعی پس از حدود ۱۰-۱۴ روز آغاز می شود. در هفته‌های بعدی، نتایج بهبود می‌یابند و در حدود شش ماه به اوج خود می‌رسند و تا ۲ سال باقی می‌مانند زیرا بدن شما کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک تولید می‌کند. بنابراین، این شکل از لیفت صورت(لیفت صورت با نخ) غیر جراحی را به یک درمان طولانی مدت تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه  درمان دیابت با تکنیک طب سوزنی خطرناک است ؟

خود نخ کاملاً زیست تخریب‌پذیر است و داربستی از کلاژن و الاستین جدید در اطراف نخ باقی می‌گذارد تا از پشتیبانی کند و بافت صاف و لطیف پوست را حفظ کند. پس از لیفت صورت با نخ، معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که مانند ایام جوانی خود به نظر برسید.

تزریق ژل و بوتاکس اصفهان | بهترین برند های نخ لیفت صورت.

چه کسی می تواند درمان لیفت صورت با نخ انجام دهد؟

کاندیدای ایده آل لیفت صورت با نخ معمولاً در اواخر دهه سی تا اواخر دهه پنجاه زندگی با علائم خفیف تا متوسط ​​شلی پوست است. در حالی که اکثر بیماران با شلی بیش از حد از جراحی لیفت صورت با نخ سود بیشتری می برند، لیفت صورت با نخ می تواند جایگزینی برای لیفت صورت به روش سنتی برای بیمارانی باشد که نمی خواهند جراحی کنند یا به دلایل پزشکی نمی توانند عمل جراحی انجام دهند.

از آنجایی که می‌توانید تحت بی‌حسی موضعی لیفت صورت با نخ انجام دهید، بسیاری از افراد مبتلا به شرایط مرتبط با سن که آنها را واجد شرایط جراحی نمی‌کند (مانند فشار خون بالا، دیابت نوع دو و بیماری‌های قلبی عروقی) می‌توانند با خیال راحتلیت صورت با نخ را انجام دهند.

متخصصین طب زیبایی این روش را برای بیمارانی که خیلی لاغر هستند یا پوست خیلی شل دارند توصیه نمی کند. در این موارد، اگر می‌خواهید جوان‌سازی صورت داشته باشید، همچنان می‌توانید شلی پوست خود را بهبود بخشید.

چه کسانی برای درمان لیفت صورت با نخ منع میشوند؟

  • آلرژی شناخته شده به پلاستیک، مواد زیستی، پرکننده های غیر قابل جذب
  • آکنه فعال یا عفونت پوستی
  • استعداد کلوئیدی
  • بیماری های خود ایمنی: اسکلرودرمی، سارکوئیدوز، آمیلوئیدوز و غیره.
  • داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین
  • هموفیلی
  • فشار خون کنترل نشده
  • بیماری های شدید
  • کلاژنوز (بیماری کلاژن- عروقی)
  • اختلالات عصبی و روانی
  • بارداری، شیردهی
  • افراد تحت شیمی درمانی
  • هپاتیت B و C، HIV
  • پورفیریا

 

پیام بگذارید