متخصص طب سوزنی اصفهان | از اثرات بلند مدت طب سوزنی

اثرات بلند مدت طب سوزنی صورت چیست؟

اثرات بلند مدت طب سوزنی | به گفته متخصص مرکز طب سوزنی اصفهان ، نتیجه اصلی که افراد تجربه می کنند روشن شدن رنگ پوست است. “انگار پوست از یک خواب طولانی و عمیق بیدار شده است.” “تمام خون تازه و اکسیژن روی صورت جاری می شود و واقعاً پوست را زنده می کند.”

اما برخلاف تزریق بوتاکس یا فیلر های پوستی ، طب سوزنی صورت به هیچ عنوان یک راه حل سریع نیست. در جلسات مشاوره متخصص طب سوزنی اصفهان در مورد انتخاب درست شما را راهنمایی می‌کنند، “در طب سوزنی صورت تمرکز بر ایجاد تغییرات طولانی مدت در سلامت پوست و بدن است ، نه رفع کوتاه مدت و سریع مشکلات پوستی.”

تحریک تولید کلاژن ، رنگ پوست روشن تر ، کاهش تنش فک و ظاهر نرم تر بهبود لک های پوستی. برطرف شدن چین و چروک های ظریف و کم عمق شدن چروک های عمیق به علاوه اثرات سلامتی عمومی. مانند کاهش اضطراب و تنش مهمترین تأثیرات طب سوزنی صورت هستند.

متخصص طب سوزنی اصفهان  | اثرات بلند مدت طب سوزنی

ماندگاری اثرات بلند مدت طب سوزنی صورت

بررسی ها نشان میدهند که اکثر مردم تنها پس از پنج جلسه طب سوزنی صورت متوجه اثرات جوانسازی شده اند،. اما پزشکان ما ۱۰ جلسه درمان را یک یا دو بار در هفته توصیه می کند. تا نتایج مطلوب و شگفت انگیز را مشاهده کنید. پس از آن ، می توانید وارد مرحله ای شوید که آن را “مرحله ماندگاری” می نامیم،. در این مرحله از بیمار می خواهیم برای پیشگیری از روند. فعال پیری و ماندگاری زیبایی طبیعی. هر چهار تا شش هفته یک بار برای دریافت طب سوزنی صورت مراجعه مجدد داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه  دکتر اردشیر عامری - متخصص طب سوزنی اصفهان

اگر امکان دریافت درمان طب سوزنی پوست را ندارید می‌توانید این توصیه ها را نیز عمل کنید :

  1. هر روز غذاهای کامل و تازه مصرف کنید. از قند ، الکل و غذاهای تصفیه شده (برنج سفید. شکر سفید، غلات بدون سبوس، نان بدون سبوس، انواع کیک و شیرینی) اجتناب کنید.
  2. میزان بالایی از مواد مغذی و آبرسانی به پوست را برای حفظ سلامت و عملکرد آن در سطح مطلوب فراهم کنید.
  3. با هر روش موفقیت آمیز ، همیشه احتمال عوارض جانبی وجود دارد
  4. شایع ترین عارضه جانبی برای طب سوزنی پوست- یا در واقع هر نوع طب سوزنی – کبودی است.

البته این عارضه فقط در ۲۰ درصد مواقع اتفاق می افتد ، اما برای هر کسی امکان پذیر است.” برای جلوگیری از کبودی و در عوض دستیابی به بهترین نتایج جوانسازی ، فردی که تحت درمان قرار می گیرد باید از سلامت کامل برخوردار باشد تا حداکثر توانایی های بهبود درونی را داشته باشد.

به همین دلیل است که افراد مبتلا به اختلالات خونریزی. یا دیابت نوع ۲ کنترل نشده بهتر است از طب سوزنی استفاده نکنند. اما در صورت تجربه کبودی ، پزشکان ما اطمینان می دهند که هرگونه کبودی اغلب به سرعت بهبود می یابد.

متخصص طب سوزنی اصفهان


مطالب پیشنهادی مرتبط :
پیشنهاد مطالعه  ماسک‌های درمانی برای افتادگی پوست

پیام بگذارید