متخصص طب سوزنی اصفهان | دانستنی های لیفت میدفیس

لیفت میدفیس صورت بدون جراحی

در تکنیک انحصاری لیفت میدفیس ، شما بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه شاهد جوانسازی چشمگیر پوست صورت خواهید بود. در این روش تنها از طریق تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید به نقاط کلیدی پوست صورت، که همه با افزایش حجم همراه هستند و هم کلاژن سازی را تحریک می‌کنند؛ جوانی را باز می‌یابید و چهره ای جذاب تر را تجربه خواهید کرد.

لیفت میدفیس ، روشی است که برای جوانسازی گونه‌ها، خط فک و خط لبخند طراحی شده است. این روش برای افرادی که آمادگی لیفت کامل صورت را ندارند، اما همچنان خواهان بهبود ظاهری طبیعی هستند، ایده‌آل است. برای جوانسازی، برخی از افراد ممکن است لیفت میدفیس را با لیفت پلک، تزریق فیلر یا روش دیگری انتخاب کنند.

این روش بر روی گونه‌ها و گودی دور چشم تمرکز می‌کند. همچنین به از بین رفتن خطوط لبخند و لیفت گوشه‌های دهان کمک می‌کند. اگر هدف شما جوانسازی صورت خود بدون تحمل سختی‌های یک لیفت کامل صورت است، لیفت میدفیس ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. در این مقاله به بررسی مزایای لیفت میدفیس، روش‌ها و نکات مراقبت بعد از آن می‌پردازیم.

متخصص طب سوزنی اصفهان | مدیریت عوارض لیفت صورت با نخ.


مطالب جالب و خواندنی دکتر اردشیر عامری متخصص طب سوزنی اصفهان :
پیشنهاد مطالعه  طب سوزنی لاغری

لیفت میدفیس چیست؟

با بالا رفتن سن و پیشرفت روند پیری، پوست نیز دستخوش تغییراتی می گردد که آثار آن در ناحیه صورت با شل شدن و افتادگی پوست به همراه پیدایش چین و چروکهای عمیق و آشکار در سطح پوست مشهود می‌گردد. این تغییرات عمدتا ناشی از کاهش انعطاف پذیری پوست به دلیل تغییر در تناسب بافتهای کلاژن و الاستین و همچنین کاهش میزان آب پوست، کاهش میزان بافت چربی و ضعیف شدن ماهیچه های لایه زیرین پوست می باشد.

سن و یا زمان مناسب برای انجام لیفت میدفیس زمانی است که شما تمایل به بازگشت به چهره چندین سال پیش خود را داشته باشید، بدون توجه به عدد سن.

با لیفت میدفیس از کاهش چشمگیر سن ظاهری پوست خود و لیفتینگ محسوس آن، از زمان تزریق فیلر و بهبود روز افزون تا دو ماه پس از تزریق، شگفت زده خواهید شد و بازگشت به چند سال قبل را عملاً لمس خواهید کرد.

لیفت صورت ممکن است به طور کامل قسمت‌های بالایی گونه و پلک پایینی صورت را که اغلب با افزایش سن افتاده می‌شوند، درمان نکند. با روند پیری، بیماران اغلب دچار افتادگی گونه‌ها یا کاهش حجم می‌شوند که در نتیجه ظاهری پیر به آن‌ها می‌دهد. لیفت میدفیس، یک روش کم‌تهاجمی است که تحدب طبیعی را به ناحیه گونه باز می‌گرداند و چروک‌های بیش از حد یا افتادگی پوست را کاهش می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه  درمان ناباروری به کمک طب سوزنی

هدف این است که پوست افتاده و چربی گونه را بدون هیچ جای زخم قابل مشاهده لیفت کند. علاوه بر این، روش لیفت می‌تواند خطوط اطراف بینی و خط لبخند را از بین ببرد. در نتیجه این لیفت، ظاهری جوان و طبیعی خواهید داشت. تکنیک‌های مختلفی برای لیفت میدفیس بسته به نیاز بیمار وجود دارد. این شیوه، از طریق تکنیک‌های جراحی و غیرجراحی قابل انجام بوده و می‌تواند شامل بوتاکس، لیفت با نخ و طب سوزنی باشد.

کاشت نخ لاغری اصفهان | لیفت چشم گربه ای

مزایا و کاربردهای لیفت میدفیس

  1. رفع تحلیل گونه
  2. رفع افتادگی صورت
  3. ماندگاری اولیه ۱ الی ۱/۵ سال
  4. ماندگاری ثانویه به دلیل تحریک پوست به ساخت کلاژن بیشتر ۲ الی ۳ سال
  5. ایجاد حجم مناسب در ناحیه میانی صورت
  6. فرم دهی طبیعی و زیبا به گونه ها
  7. بهبود افتادگی بخش تحتانی صورت
  8. کاهش عمق خط خنده
  9. بالا کشیدن خط اندوه
  10. آبرسانی به پوست

تفاوت لیفت میدفیس با لیفت کل صورت

ابتدا، درک اصطلاحات “بالای صورت”، “وسط صورت” و “پایین صورت” مهم است. به طور کلی، “بالای صورت” همه چیز بالای چشمان شماست (در درجه اول خط ابرو و پیشانی شما). اصطلاح قسمت میانی صورت، ناحیه‌ای از گوشه‌های چشم تا گوشه‌های دهان را توصیف می‌کند، بنابراین شامل بینی، گونه‌ها و ناحیه بالای لب بالایی شما می‌شود.

پیشنهاد مطالعه  درمان سردرد خوشه ایی با طب سوزنی

در نهایت، “پایین صورت” شامل همه چیز زیر گوشه‌های دهان شما می‌شود. که شامل چین‌های بینی (خطوط خنده) و خط فک می‌شود. در بسیاری از موارد، لیفت پایین صورت ناحیه زیر چانه و گردن را نیز شامل می‌شود. اصطلاح لیفت صورت نیز اغلب اشتباه گرفته می‌شود. بیماران تمایل دارند تصور کنند که یک لیفت صورت معمولی هر سه این ناحیه از صورت را درمان می‌کند.

در حقیقت، لیفت میانی صورت معمولاً یک سوم مرکزی صورت را درمان می‌کند (همه چیز زیر بالای گوش‌ها). از طرف دیگر، لیفت صورت (یا لیفت ابرو) یک روش جداگانه است، اگرچه بسته به نیاز بیمار اغلب می‌توان آن را همزمان با لیفت میدفیس انجام داد.

تزریق ژل و بوتاکس اصفهان | لیفت نخ صورت و گردن.

مراقبت های بعد از لیفت میدفیس با تزریق ژل

  • عدم ماساژ ناحیه تزریق
  • از گرم شدن و فشرده سازی محل تزریق خودداری کنید .
  • عدم فعالیت سنگین و ورزش
  • پرهیز از قرارگیری مستقیم در معرض تابش نور خورشید پس از لیفت میدفیس با تزریق ژل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های لیفت میدفیس یا تعیین اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای این لیفت هستید یا خیر، حتما یک قرار ملاقات شخصی با دکتر اردشیر عامری تعیین کنید.

اگر ایرادات جزئی زیبایی برای شما نگران کننده باشد، لیفت صورت یا مینی لیفت صورت فوق العاده مفید است. اگر گونه‌های شما شکل خود را از دست داده‌اند، لیفت میدفیس انجام می‌شود. باز هم اگر سوالی دارید، با ما تماس بگیرید.

پیام بگذارید