متخصص طب سوزنی اصفهان | مقایسه دو روش ایمپلنت لب و فیلر لب

چه مدت پس از تزریق ژل لب می توانم کسی را ببوسم؟

بوسیدن بعد از تزریق ژل لب | من توصیه می کنم ۲۴ تا ۴۸ ساعت صبر کنند تا ورم لب ها از بین برود. معمولاً یک روز زمان برای صبر کردن کافی است. از آنجا که چندین بار سوزن به لب شما برخورد کرده، ممکن است بوسیدن مقداری دردناک باشد.


مطالب جالب و خواندنی دکتر اردشیر عامری متخصص طب سوزنی اصفهان :

تزریق ژل لب یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی است، زیرا بدون جراحی موجب بزرگ شدن لب ها می شود. یکی از سولاتی که اغلب می شنویم این است: آیا وقتی کسی مرا می بوسد، متوجه ژل لب می شود؟ پاسخ به نوع ژل مورد استفاده بستگی دارد. به طور معمول، ژل های با کیفیت و خوب احساس طبیعی خواهند داشت.

تزریق ژل و بوتاکس اصفهان |تزریق ژل لب طبیعی

بوسیدن لب های تزریق شده چه حسی دارد؟

بوسیدن لب های تزریق شده احساس چندان متفاوتی نخواهد داشت. لب های شما همچنان بافت نرم و طبیعی خود را حفظ کرده و فرد مقابل قادر به تشخیص ژل لب نخواهد شد. این امر به دلیل پیشرفت ژل های لب است. در گذشته بزرگ کردن لب با استفاده از پارافین مایع، سیلیکون یا کلاژن گاوی انجام می شد.

پیشنهاد مطالعه   روش های جراحی لیفت چشم گربه ای

امروزه تزریق اسید هیالورونیک (HA)می تواند حجم، شکل، تقارن و نسبت دهان شما را به دلخواهتان تغییر دهد. این ژل های HA احساس لب را طبیعی نگه می دارند.اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور طبیعی در بدن شما، در مناطقی نظیر مفصل و پوست یافت می شود. HA آب را جذب می کند و از این طریق ظاهر بزرگ تر اما طبیعی را برای لب های شما فراهم می کند.

اغلب ژل های موجود در بازار حاوی HA هستند زیرا ایمن بوده و قابلیت کنترل آن بهتر است. از آن جا که پزشک می تواند مقدار ماده را برای تزریق کنترل کند، افزایش حجم لب ظریف و دقیق تر است.

بوسیدن پس از تزریق ژل

برای چند روز اول بعد از تزریق لب های شما سفت خواهند بود. افرادی که برای بار اول تزریق می کنند لب هایشان هنگام لمس سفت به نظر می رسد. هر فرد برای عادت کردن به ظاهر جدید لب ها به زمان نیاز دارد؛ پس از گذشت چند روز لب های شما طبیعی به نظر خواهند رسید.

یک نشانه ژل خوب، نامرئی بودن آن است. یک ژل با کیفیت پس از بهبود شبیه بافت لب می شود. پس از گذشت چند هفته ژل لب قابل تشخیص نیست. فرد می تواند همچنان ای احساس بوسیدن لذت ببرد و نسبت به گذشته متفاوت نخواهد بود. هیچکس (از جمله پارتنر شما) متوجه تغییری نخواهد شد.

پیشنهاد مطالعه  هزینه کاشت نخ لاغری

متخصص طب سوزنی | اصفهان حجیم کردن لب ها

نکاتی برای بوسیدن با ژل لب

برای مراقبت از لب پس از تزریق و آمادگی برای بوسیدن، در ادامه چند نکته ذکر شده است:

  1. از نی استفاده نکنید.
  2. مقدار زیادی آب بنوشید.
  3. سیگار نکشید.
  4. از کمپرس یخ استفاده کنید.
  5. غذاهای سالم بخورید و از غذاهای پر ادویه، شور یا فرآوری شده خوددرای کنید.
  6. از رژ لب یا سایر مواد آرایشی لب پرهیز کنید.

اغلب پزشکان توصیه می کنند به مدت یک تا دو روز پس از درمان از بوسیدن خودداری کنید، زیرا عوارض جانبی مانند تورم، درد، سوزش یا کبودی را افزایش می دهد.

آیا مهم است از چه نوع ژلی استفاده شود؟

به طور ایده آل شما باید ژل حاوی اسید هیالورونیک را انتخاب کنید. ژوویدرم و رستیلن از جمله بهترین گزینه ها هستند چون نرم بوده و با گذشت زمان با بافت لب ترکیب می شود.

آیا بوسیدن ظاهر جدید لب را تغییر می دهد؟

خیر، هیچ نوع بوسیدنی شکل لب های شما را تغییر نمی دهد. برای تغییر به سطحی از نیرو نیاز است که در بوسیدن وجود ندارد. عوارض تنها به دلیل تکنیک های نامناسب و غلط تزریق ایجاد می شوند، بنابراین دقت کنید که به یک متخصص معتبر و با تجربه مراجعه کنید.

آیا بوسیدن پس از تزریق ژل لب دردناک است؟

پیشنهاد مطالعه  7 راه برای خوابیدن بعد از بوتاکس

بهتر است که بلافاصله پس از تزریق ژل از این کار پرهیز کنید زیرا دردناک خواهد بود. قبل از درمان، لب با استفاده از کرم موضعی بی حس می شود، اما با از بین رفتن اثر کرم دردناک خواهد بود. احتمال ورم، درد یا کبودی وجود دارد.

متخصص طب سوزنی اصفهان | چگونگی تزریق ژل لب طبیعی.

بوسیدن پس از تزریق ژل لب

چه مدت پس از تزریق ژل لب می توانم کسی را ببوسم؟ آیا این کار روی ژل تأثیر می گذارد و باعث حرکت آن می شود؟

  • من معمولاً به مراجعینم می گویم که برای ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل لب هیچگونه کار سنگینی انجام ندهند.
  • من توصیه می کنم ۲۴ تا ۴۸ ساعت صبر کنند تا ورم لب ها از بین برود. با این حال، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما واقعاً مجبور باشید صبر کنید، مگر اینکه کبودی و تورم شدید داشته باشید، که این نیز بسیار غیرمعمول است.
  • معمولاً یک روز زمان برای صبر کردن کافی است. از آنجا که چندین بار سوزن به لب شما برخورد کرده، ممکن است بوسیدن مقداری دردناک باشد.
  •  بوسیدن معمولی، مانند بوسیدن گونه یا پیشانی فرزندتان، و یا حرکت ساده لب مانند لبخند زدن، کمی پس از تزریق موردی ندارد. اما برای بوسه های عمیق تر جراحان پلاستیک توصیه می کنند که حداقل ۱ تا ۲ روز صبر کنید تا ژل ساکن شده و با بافت لب شما ادغام شود.

پیام بگذارید