متخصص طب سوزنی اصفهان | مزیت های تکنیک لیفت صورت با نخ

مزایای لیفت صورت با نخ

در این بخش به بررسی مزیت های استفاده از لیفت صورت با نخ می پردازیم با ما همراه باشید : 

  • نتایج طبیعی

مهم‌ترین مزیت لیفت با نخ این است که نتایج بسیار طبیعی و زیبایی دارد.  مثلاً بعد از جراحی‌های لیفت، پوست طوری می‌شود که انگار آن را کشیده‌اند. انحنای طبیعی صورت از بین می‌رود و حجم برخی بخش‌ها مثل گونه یا لب‌ها کاهش می‌یابد. در مورد لیفت با نخ اینطور نیست و ویژگی‌های اصلی صورت حفظ می‌شود. نخ‌ها با ظرافت مشکلات صورت را برطرف می‌کنند و جلوه‌ی پوست را زیبایی می‌بخشند. این کارها را می‌کنند بدون این که شکل یا ویژگی‌های صورت را تغییر دهند.

  • ایمنی بالا

از لیفت با نخ می‌توانیم در نواحی ابرو یا پلک‌ها نیز استفاده کنیم و مثلاً پلک‌های افتاده را لیفت کنیم. برخلاف سایر روش‌های لیفتینگ که در بسیاری از نقاط صورت نمی‌توانند اجرا بشوند، لیفت با نخ را می‌توانیم در حساس‌ترین نواحی هم استفاده کنیم.

  • ریکاوری سریع

دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری حداکثر ۵ روز طول می‌کشد. برخلاف جراحی لیفت، در این مدت نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای ندارید و می‌توانید به کارهای روزمره خود مشغول شوید. اما رفتن به سرکار، رویدادهای اجتماعی یا ورزش را توصیه نمی‌کنیم.

  • هیچ اثری از درمان باقی نمی‌ماند

در مدت ۵ تا ۷ روز که دوره‌ی نقاهت را طی می‌کنید، تقریباً تمام نشانه‌های انجام لیفت با نخ ناپدید می‌شوند. نکته‌ی دیگر این است که نخ‌ها در زیر لایه‌های عمقی پوست قرار می‌گیرند، پس با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند. سوراخ‌هایی که برای وارد کردن نخ ایجاد می‌کنیم کوچک هستند و اصلاً دیده نخواهند شد.

متخصص طب سوزنی اصفهان | لیفتینگ و جوانسازی با کاشت نخ 

نتایج و ماندگاری لیفت با نخ چقدر است ؟

واقعیت این است که لیفت با نخ در مقایسه با جراحی‌های تهاجمی‌تر، ماندگاری بسیار کمتری دارد. جراحی لیفت ممکن است ۵ یا ۱۰ سال ماندگاری داشته باشد. در سوی دیگر، لیفت با نخ‌های جذبی معمولاً ۱ یا ۲ سال ماندگاری دارند و بعد از این مدت باید دوباره‌ لیفت را انجام بدهیم تا نتایج حفظ شوند.

اساس لیفت با نخ بر تحریک کلاژن‌سازی استوار است. باید توجه داشت که در این روش از نخ‌های جذبی یا نیمه جذبی استفاده می‌کنیم چون نخ‌های دائمی عوارض زیادی دارند و در موارد خیلی خاص استفاده می‌شوند. نخ‌های جذبی و نیمه جذبی ظرف حداکثر یک ماه جذب پوست می‌شوند. بافت پوست نخ‌های جذب شده را با رشته‌های کلاژن جایگزین می‌کند. پروتئین‌های کلاژن اجزای ساختاری پوست هستند که قوام و سفتی پوست را ایجاد می‌کنند.

کلاژن‌های پوست دائماً در حال تخریب و ساخته شدن هستند. برای همین ماندگاری دائمی ندارند. در روش‌های مختلف جوانسازی غیرتهاجمی مثل لیفت با نخ، هایفوتراپی و اندولیفت، کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کنیم. کلاژن‌های جدیدی که ساخته می‌شوند، به پوست حجم می‌دهند، کانتور صورت را اصلاح می‌کنند و کاری می‌کنند که ۱۰ سال جوان‌تر شوید. کلاژن‌های جدید می‌توانند تا حداکثر ۲ سال پایداری داشته باشند و در این مدت اندک اندک تخریب می‌شوند.

بعد از این که کلاژن‌ها تخریب شوند، اثرات لیفت با نخ یا سایر روش‌های لیفتینگ کم‌تهاجمی ناپدید می‌شوند. البته جای نگرانی نیست و می‌توانید دوباره برای تمدید اثرات همان درمان یا درمان مشابه را دریافت کنید.

لیفتینگ و جوانسازی با لیفت صورت با نخ

 

پیشنهاد مطالعه  انواع دستگاه میکرودرم ابریژن را بشناسید :

ارتباط با پزشک 

پیام بگذارید