متخصص طب سوزنی اصفهان | طب سوزنی لاغری

دستورات طب سوزنی برای لاغری

طب سوزنی لاغری | از مصرف غذاهای خام و با طبیعت سرد خودداری کنید آب ولرم بنوشید. از مصرف سس های غلیظ و یا سوپ های خیلی سفت و غلیظ خودداری کنید. سوپ های آبکی از نظر سلامت غذایی و طب سوزنی برای کاهش وزن مفید ترند. ‏ صبحانه مفصل، نهار مختصر و شام زود هنگام و سبک میل کنید.‏ به عنوان شام، سوپی شامل پیاز، تره فرنگی، اسفناج، کرفس، گوجه فرنگی، قارچ و کلم با مقدار کمی گوشت برای طعم بهتر غذای ‏مناسبی است. ‏ اگر خیلی گرسنه اید می تونید ۲ تا ۳ کاسه کوچک از این سوپ رو میل کنید. ‏

حتما شامتون رو زود و قبل از ساعت ۷ شب میل کنید. سعی کنید عصر ها به همراه خانواده از یک پیاده روی یا شنا لذت ببرید. ‏اینطوری آرامش روحی بیشتری هم بدست میارید. ‏ اگر وعده غذایی اصلی خانواده شما، شام هست، سعی کنید. غذای سبک میل کنید و سهم خودتون رو برای فردا نهار نگه دارید. ورزش منظم: ۵ بار درهفته و هر بار ۳۰ دقیقه ورزش در برنامه کاهش وزن خیلی مهمه. ورزشتون باید ضربان قلب رو بالا ببره، برای این منظور پیاده روی سریع، دویدن یا شنا کردن، ورزش های مناسبی هستند. ‏همینطور چی گنگ، یا ایروبیک هم مناسبند.‏

پیشنهاد مطالعه  اثر لیفت با نخ بر صورت

در افراد مسن تر، توصیه می کنیم. بیشتر ورزش های کششی، یوگا، تایچی و چی گنگ و سایر ورزش های مفید برای سیستم قلبی ‏عروقی انجام بشه. ‏ اگر سوزش معده دارید توصیه می کنیم. ۲۰ دقیقه قبل از وعده غذایی یک قاشق چایخوری عسل را در اب گرم حل کرده و نوش جان ‏کنید. اگر بعد از غذا خوردن احساس خواب الودگی و بی حالی می کنید. دستور آب عسل (یک قاشق چایخوری عسل در مقداری اب ولرم) بعد ‏از وعده غذایی می تونه به گوارشتون کمک کنه.‏

متخصص طب سوزنی اصفهان| کاشت نخ  لاغری

مطالب خواندنی و مرتبط : 

با ما در تماس باشید .