متخصص طب سوزنی اصفهان | تاثیر طب سوزنی بر افزایش هورمون رشد

افزایش هورمون رشد طب سوزنی

طب سوزنی علاوه بر افزایش هورمون رشد باعث افزایش سوخت وساز متابولیسم باعث افزایش انرژی و قوای حیاتی بدن میشود بدین طریق رشد قد را تسریع می کند. نکته مهم این است که نقش طب سوزنی در رشد قد، قبل از دوران بلوغ بسیار بارز تر است. لذا بهتر است این روش قبل از سن بلوغ ویا در آغاز سن بلوغ شروع شود.

تعداد جلسات درمانی در این روش حداقل ۲۰ تا ۳۰ جلسه می باشد که با هفته ای سه جلسه شروع شده و با دو جلسه در هفته ادامه می یابد که کل دوره حدودا ۳ ماه به طول می انجامد. سوزنهای طب سوزنی، یک بار مصرف میباشد در صورت انجام آن توسط متخصص مربوطه هیچگونه عارضه جانبی را به همراه دارد.

میزان افزایش قد با استفاده از طب سوزنی چقدر است؟

میزان افزایش قد با طب سوزنی به سه عامل بستگی دارد:

زمان شروع درمان : در بالا بیان شد که هرچه زودتر درمان را شروع کنیم میزان افزایش قد بیشتر است .زیر سن بلوغ افزایش قدی حدود ۱۰ سانتیمتر در اوایل بلوغ حدود ۵ سانتیمتر و در اواخر سن بلوغ حدود ۳ سانتیمتر افزایش قد ایجاد میشود

ژنتیک: یکی از عوامل موثر بر میزان افزایش قد میزان قد خانواده پدری و مادری است.مزاج و طبع: یکی دیگر از عوامل موثر بر میزان افزایش قد نوع مزاج فرد است در مزاجهای گرم و خشک (صفراوی) و مزاج های گرم وتر(دموی) افزایش قد بیشتر از مزاج های سوداوی(سرد وخشک) بلغمی(سرد وتر) است.

پیشنهاد مطالعه  تبخال بعد از تزریق ژل لب

متخصص طب سوزنی اصفهان | افزایش هورمون رشد طب سوزنی

تعداد جلسات و مدت زمان درمان افزایش قد با طب سوزنی

برای یک تحریک کافی و موثر در ایجاد رشد، حداقل به ۳۰ جلسه درمانی نیاز است که بصورت هر روز یا یک روز درمیان یا هفته ای دو بار قابل اجراست. بعد از انجام طب سوزنی و تحریک رشد، پروسه رشد قد، آغاز میگردد و چون رشد قد یک پروسه بسیار بطئی است، انتظارنداریم در طول درمان افزایش قد را مشاهده کنیم. لذا اثر واقعی درمان در ۶ تا ۱۲ ماه آینده دیده می شود.

آیا این روش درمانی عوارضی دارد ؟

طب سوزنی، اگر توسط کارشناس و متخصص طب سوزنی  انجام شود هیچگونه عوارضی ندارد. سوزنها کاملا بهداشتی و یکبار مصرف بوده وبدون درد است. این روش اگر اصولی و صحیح انجام شود نه تنها عوارضی ندارد بلکه باعث تعادل و تنظیم تمام سیستمهای بدن شده و از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند.

انجام طب سوزنی برای درمان و یا تسکین درد و بیماری ها در کنار هیجان می تواند بسیار هم مفید باشد. اگر تصمیم به انجام این درمان دارید حتما از قبل تحقیق کنید وبه افرادی مراجعه کنید که در این زمینه تخصص کافی دارند.

افزایش قد را با طب سوزنی تجربه کنید !

پیام بگذارید