تزریق ژل و بوتاکس اصفهان اقدامات لازم بعد از انجام تزریق بوتاکس و فیلر

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس و فیلر

بهتر است بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس و فیلر که در پوششی از گاز استریل قرار گرفته استفاده گردد. تا ریسک ایجاد کبودی در برخی نواحی تزریق شده کاهش یابد. اگر تزریق بوتاکس در نواحی صورت بوده، بهتر است به مدت ۵ تا ۸ ساعت از خوابیدن اجتناب شود.

بهتر است از دوش گرفتن بلافاصله پس از تزریق بوتاکس و فیلر در همان روز اجتناب شود (توصیه می شود که قبل از تزریق دوش گرفته شود تا نیازی به دوش گرفتن به مدت ۱ روز نداشته باشید)
بلافاصله پس از تزریق از کرم ها یا مواد آرایشی استفاده نکنید، زیرا به دلیل افزایش ریسک عفونت ممکن است از نواحی تزریق آلودگی به پوست انتقال یابد (استفاده از مواد آرایشی و کرم ها در فردای روز تزریق بلامانع می باشد)

بهتر است به مدت ۷ تا ۱۰ روز از انجام ورزش های سنگین که ممکن است. به عضلات صورت فشار خاصی تحمیل کند مانند شیرجه زدن و یا وزنه برداری خودداری کرد. همچنین بهتر است به مدت یک هفته از شنا کردن – سونای خشک و بخار نیز پرهیز کرد.
انجام ورزش های سبک (مانند پیاده روی ملایم) و یا نرمش بدون جامپینگ دو تا سه روز پس از تزریق بلامانع می باشد.
بهتر است از مصرف الکل، سیگار و قلیان به مدت چند روز (با توجه به توصیه پزشک متخصص) پرهیز کرد.
اگر می خواهید ترزیق دیگری در ناحیه ای که قبلا بوتاکس کرده اید و مدت زمان کمی از تزریق بوتاکس در آن نواحی گذشته است، انجام دهید شامل تزریق فیلر  و … بهتر است به پزشک متخصص تزریق بوتاکس خود اعلام نمایید.

پیشنهاد مطالعه  ماندگاری تکنیک هیدروفیشیال چقدر است ؟

پیام بگذارید