در یک جلسه درمان با طب فشاری چه اتفاقی می‌افتد؟

چندین تکنیک برای تحریک نقاط طب فشاری در بدن انسان وجود دارد. نوع تکنیک معمولاً به علائم بیمار بستگی دارد. دلیل این امر این است که هر یک از نقاط فشاری به بیماری های خاصی مربوط می شوند. درمانگر قبل از شروع درمان از شما می پرسد که چه چیزی برای تان مشکل ایجاد کرده است.

در طول جلسه درمان نیازی نیست که لباس هایتان را در آورید اما توصیه می شود که لباس های شل و راحت بپوشید. از شما خواسته خواهد شد که بر روی یک میز پد دار دراز بکشید تا درمانگر  بعضی از نقاط مرتبط با انرژی بدن و ماهیچه ها و مفاصل اطراف آن را ماساژ دهد. ماساژ نباید برایتان دردناک باشد. تنها باید فشار کمی را احساس کنید. اگر ماساژ برایتان ایجاد ناراحتی کرد به درمانگر اطلاع دهید.

بعد از آن، درمانگر تکنیک به کار گرفته شده را تنظیم می کند. یک جلسه درمان بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد بنابراین قبل از شروع درمان حتماً مقدار زیادی آب بنوشید تا بدنتان با کمبود آب مواجه نشود. سعی کنید قبل از جلسه درمان غذاهای سبک و بدون ادویه بخورید تا هنگام ماساژ ناحیه معده دچار مشکل گوارشی نشوید.

پیشنهاد مطالعه  بهترین کلینیک تزریق ژل اصفهان

احتمالاً برای اطمینان از گرفتن بهترین نتیجه برای تسکین علائم، نیاز است درمان را در چندین نوبت ادامه دهید. یک دوره درمان معمولی ممکن است شامل ملاقات های هفته ای منظم، در طول حدوداً شش هفته، باشد.

طولانی کردن دوره درمان به این شکل به شما زمان کافی می‌دهد تا متوجه تاثیرات واقعی درمان شوید. به این ترتیب می توانید درباره مناسب بودن یا نبودن این روش تصمیم بگیرید. گذشته از همه اینها، شما می‌توانید راحت بنشینید و از حس ماساژ گرفتن به لذت ببرید .

با ما در تماس باشید برای کسب اطلاعات بیشتر .