تزریق ژل و بوتاکس اصفهان | باید ها و نباید های تزریق ژل و فیلر

بعد از تزریق ژل به صورت فرد چه احساسی می‌کند؟

تزریق ژل و فیلر  | شاید در اوایل احساس بسیار عجیب و تورم کنید (مخصوصاً در قسمت گونه‌ها و فک) اما ظرف مدت ۲ الی ۴ هفته که این مشکل بخودی خود برطرف می‌شود و حتی اگر قسمت تحت تزریق به طور صحیح ماساژ داده شود، کسی متوجه نمی‌شود که شما تزریق ژل انجام داده‌اید.

گاهی ممکن است تا ۴ هفته پس از تزریق بوتاکس احساس توده و یا برآمدگی کنید. در چنین مواقعی پزشک متخصص تزریق بوتاکس آن قسمت از صورت را ماساژ می‌دهد اما اگر بعد از گذشت ۲ الی ۴ روز هنوز هم وجود آن توده را حس می‌کنید در این صورت ممکن است این برآمدگی ناشی از تزریق باشد (یعنی باعث بروز التهاب شده باشد) یا به دلیل وجود چربی یا بافت اسکاری باشد که قبلاً وجود داشته است .

پس از تزریق ژل از انجام چه کارهایی باید اجتناب کرد؟

توصیه می‌شود که به مدت ۶ ساعت اصلا به صورتتان دست نزنید و یا از وسایل آرایشی استفاده نکنید. و تا زمانی که بهبودی خود را بطور کامل بدست نیاورده‌اید. از هیچ گونه ماسک یا کرم صورت یا پوستی استفاده نکنید. از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، گرمای شدید یعنی سونا، اتاق بخار، حمام آفتاب و غیره خودداری کنید .

پیشنهاد مطالعه  13 راه برای مراقبت های تزریق بوتاکس

این امر باعث افزایش ناراحتی و تورم صورت می‌شود. همچنین از قرار گرفتن در معرض دمای خیلی سرد بر روی پوست قرار می‌گیرند نیز اجتناب کنید. در صورت لزوم و برای کاهش تورم و درد می‌توانید از کمپرس‌های خنک در قسمتی از صورت که در آنجا تزریق ژل کرده‌اید استفاده کنید.

پیام بگذارید