متخصص طب سوزنی اصفهان | تاثیر طب سوزنی

طب سوزنی در زندگی روزمره

اگر در حال حاضر مبتلابه عارضه ای هستید که شواهد علمی، تاثیر طب سوزنی در درمان آن را تایید می کنند. در اینجا به شما می گوییم که در یک جلسه درمان با طب سوزنی چه اتفاقی می‌افتد. یک جلسه درمان با طب سوزنی تقریباً بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول میکشد. البته بیشتر این زمان به صحبت کردن درباره علائم و نگرانی‌های شما درباره سوزن ها خواهد گذشت.

قسمت اصلی درمان حدوداً ۳۰ دقیقه طول می کشد. البته مدت زمان ماندن سوزن ها در پوست شما لزوماً به این اندازه نیست. در مورد نتایج، تقریبا غیر ممکن است که بگوییم باید چه انتظاری داشته باشید. زیرا بدن هر شخص به گونه متفاوتی به طب سوزنی واکنش نشان می‌دهد و آن را تجربه می‌کند. یک واکنش یکسان به طب سوزنی وجود ندارد. بعضی از افراد احساس آرامش می کنند و ممکن است کمی خسته شوند اما بعضی دیگر ممکن است احساس انرژی کنند و آماده انجام هر کاری باشند.

بعضی از افراد درست پس از درمان با این روش، بهبودی را احساس میکنند و برای بعضی دیگر ممکن است تغییرات مثبت پس از چند بار درمان مشاهده شود.

شایع ترین واکنش بدن نسبت به این روش درمان چیست؟

متخصصان می‌گویند که شایع ترین واکنش این است که افراد احساس خوشحالی و رضایت می کنند. توصیف آن با کلمات سخت است اما طب سوزنی برای اکثر افراد یک حس تعادل و هارمونی خاص ایجاد می‌کند و حس خوبی به آنها می‌دهد. همچنین ممکن است پس از درمان احساس خستگی داشته باشید و متوجه تغییراتی در غذا خوردن، خوابیدن یا عادات روده شوید و یا اینکه هیچ تغییری را تجربه نکنید.

پیشنهاد مطالعه  درمان آکنه یا جوش با طب سوزنی

متخصص طب سوزنی اصفهان | تاثیر طب سوزنی در زندگی واقعی

چگونه یک متخصص طب‌ سوزنی پیدا کنم؟

اگر کسی را میشناسید که تجربه خوبی با یک متخصص طب سوزنی داشته است از او بخواهید که شما را شخصا ارجاع دهد یا معرفی کند. این بهترین راه است زیرا افرادی که فکر و سلیقه مشابهی دارند اغلب یکدیگر را همراهی می کنند. اما اطمینان حاصل کنید که به یک متخصص طب سوزنی دارای مجوز مراجعه می کنید.

یک متخصص طب سوزنی دارای مجوز باید در امتحان مربوطه کمیسیون ملی صدور مدرک قبول شود یا برنامه NCCAOM را در موسسات طب چینی، طب سوزنی و زیست پزشکی به طور کامل گذرانده باشد.

 

بیوگرافی دکتر اردشیر عامری 

پیام بگذارید